zaterdag 31 juli 2010

Arrival in Russia

Saint Petersburg Airport
Wow! Amazing! I found myself smiling the moment the airplane was landing on Pulkovo airport; Saint Petersburg, Russia! For two years I have been studying the Russian language and now the moment was finally there to go to the land of Tolstoj, Tsjaikovski, Pushkin and many, many others known for great cultural works. If I were to go to Russia, I knew I wanted to write, try to desribe the experience of Russia, because it already had great attraction on me only by reading about it, can you imagine actually being there!?!
So that's the reason I will be keeping this blog during my stay in Saint Petersburg and the study of the language at Russian in Russia.

I will try and see if I can share my very first moments here in pictures.

To be continued.



First views from the plane




6 opmerkingen:

  1. Hey Aafke,
    Jee wat kan jy goed engels schryven ben bly dat je blog niet in het Russisch is lol.
    Heel veel plezier daar ik ga je volgen. Liefs en een dikke knuffel Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nichtje... eindelijk in Rusland hé :)
    Daan komt er net vandaan, die heeft 4 weken in Moscow gewoond en is blij dat 'tie uit de hitte is haha.

    Heel veel plezier!!!

    Oh en in geval van nood:
    Peter van Strien
    Directeur van Russian School of arts
    00316-48156402

    Kent een hoop mensen in Sint Petersburg
    Die kan je bellen mocht je echt in de sh*t zitten. Waar we natuurlijk helemaaaalll niet van uitgaan hé.

    Kussie Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat heb je als trotse ouders dan nog toe te voegen?
    XX M&E

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Heidi: super bedankt voor je lieve berichtje!!! Leuk dat je het wil volgen :). Als ik dit in het Russisch zou moeten schrijven, zou ik nog wel even bezig zijn, ben ik bang ;-).
    Tot snel! xxx

    @ Liesbeth: aaah dank je wel dat jullie zo goed voor mij zorgen :). Het tel.nr. zal ik in mijn tel. zetten. Gelukkig heb je nu je vriendje weer thuis, da's wel lang zeg, 4 weken! Ik hoorde dat het rond de 40 graden was in Moskou. Hier is het nu ook wel lekker warm.
    Tot snel!xxx

    @ M&E: :D

    Thanks everyone for joining me here :) really appreciated!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Aafke,

    Wat ziet je blog er super verzorgd uit, dat je daar ook nog tijd voor kan vinden!
    Wij gaan je zeker volgen, mooie foto's en goed te lezen tekst.(dat lijkt me trouwens nog moeilijk genoeg, je ziet zoveel!)

    Genieten maar... en lieve groeten uit Oud-Beijerland van ons alledrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi!!! Spasieba!!! Uhhh tijd voor vinden, tja, dat is de reden dat ik nu om half 7 's morgens huiswerk zit te maken ;-).
    Inderdaad, je ziet zo veel en je wil over alles schrijven, dus dan is het moeilijk kiezen.
    Uit Sint Petersburg met liefs ;-).

    BeantwoordenVerwijderen